--
Allianz Direct, een toonaangevende verzekeringsmaatschappij, heeft een verlengstuk voor diefstalbehandeling geïmplementeerd. In het geval van een gestolen voertuig wordt deze direct geregistreerd bij het Gestolen Objecten Register (GOR), waardoor informatie via de DiefstalAlarm app en internet snel wordt verspreid. Het doel is het voertuig zo snel mogelijk terug te vinden.
Volgens Niels Bos van Allianz Direct, "Als er een tip binnenkomt via het GOR, wordt deze direct via de app doorgezonden naar Allianz Direct. Er is geen tijd te verliezen. De tip wordt door ons geverifieerd en als deze voldoende concreet is, sturen we één van onze onderzoekers ter plaatse om het voertuig te lokaliseren en op te eisen. Deze directe benadering tussen het GOR en Allianz Direct heeft in de afgelopen maanden tientallen successen opgeleverd, waaronder voertuigen die binnen de 30 dagen termijn zijn aangetroffen, maar ook daarbuiten."
Allianz Direct, een toonaangevende verzekeringsmaatschappij, heeft een verlengstuk voor diefstalbehandeling geïmplementeerd. In het geval van een gestolen voertuig wordt deze direct geregistreerd bij het Gestolen Objecten Register (GOR), waardoor informatie via de DiefstalAlarm app en internet snel wordt verspreid. Het doel is het voertuig zo snel mogelijk terug te vinden.
Volgens Niels Bos van Allianz Direct, "Als er een tip binnenkomt via het GOR, wordt deze direct via de app doorgezonden naar Allianz Direct. Er is geen tijd te verliezen. De tip wordt door ons geverifieerd en als deze voldoende concreet is, sturen we één van onze onderzoekers ter plaatse om het voertuig te lokaliseren en op te eisen. Deze directe benadering tussen het GOR en Allianz Direct heeft in de afgelopen maanden tientallen successen opgeleverd, waaronder voertuigen die binnen de 30 dagen termijn zijn aangetroffen, maar ook daarbuiten."